قابل توجه دانشجویان گرامی

با توجه به برگزاری کلاسها به صورت مجازی تا اطلاع بعدی توجه شما را به موارد زیر جلب می نماییم.

۱-تا کنون هیچ بخشنامه ای در رابطه با حذف درس یا حذف ترم با برگشت یا ذخیره شهریه صادر نشده است و کلیه درخواستهای دانشجویی در خصوص این موارد در چارچوب مقررات قبلی بررسی خواهد شد.

۲-فقط برگزاری کلاسهای دکتری از تاریخ ۲۰/۲/۹۹ با توافق بین دانشجویان و استاد درس، به صورت حضوری امکان پذیر است.

۳-قسمت اداری دانشگاه از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت هشت تا سیزده فعال می باشد.

۴-کلاسهای کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تا اطلاع ثانوی به صورت آنلاین و مجازی برگزار می گردد.

۵-با توجه به وجود دو سامانه آموزش مجازی شامل ictsara.com و elearn.iaumajlesi.ac.ir:۲۰۲۰ دانشجویان لازم است کلاسهای خود را ازطریق هر دو سامانه پیگیری نمایند.

۶-جزوات بعضی از دروس در انتشارات دانشگاه موجود می باشد برای مشاهده اینجا را کلیک کنید و در صورت اضافه شدن جزوات این لیست به روز رسانی می شود.

۷- دانشجویان محترم هنگام حضور در دانشگاه و انجام امور اداری خود، موظفند تمامی نکات و دستورالعملهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

۸- فعلاً دستورالعملی برای تغییر تقویم آموزشی دانشگاه بخشنامه نشده است و لذا تا این لحظه امتحانات طبق برنامه ریزی قبلی انجام خواهد شد.

۹- به دانشجویانی که در این نیمسال دروس معارف دارند، مجدداً تاکید می گردد که باید دروس خود را از سامانه نهاد رهبری به نشانی ec.nahad.ir پیگیری نمایند.

۱۰- برنامه حضور مدیران گروه های آموزشی در سایت دانشگاه مشخص شده است.

۱۱- هرگونه تغییر در برنامه آموزشی این ترم و یا امتحانات، بلافاصله از طریق دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۲-انجام امور فار غ التحصیلی-معرفی به استاد-امور پایان نامه و...در ساعات اداری امکان پذیر می باشد.

۱۳-اطلاعیه های مربو ط به آموزش مجازی در سایت دانشگاه مطالعه شود.